موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:222022-06-26سياسي

فارس من| برنامه ریزی مسوولان برای اجرای درخواست داوطلبان کنکور


داوطلبان کنکور خواستار اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از بروز تقلب در کنکور 1401 شدند، مسوولان نیز برای این موضوع برنامه ریزی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کنکور سراسری سال 1401 در روزهای هشتم تا یازدهم تیرماه در 5 گروه آزمایشی برگزار می شود.

داوطلبان کنکور سراسری با ثبت پویشی در سامانه فارس من خواستار اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار تقلب در کنکور  1401 شدند.

این داوطلبان معتقدند عدم رعایت موارد امنیتی در سال گذشته سبب بروز تقلب در کنکور شد که امسال از مسوولان خواهش می کنیم تدابیر بیشتری برای ارتقای امنیت کنکور بیندیشند.

البته عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش در این زمینه معتقد است به دلیل شیوع کرونا در سال گذشته امکان بازرسی بدنی از داوطلبان وجود نداشته و به همین دلیل تقلب در کنکور مشاهده شده است که با متخلفان برخورد قانونی می شود.

اما مسأله را از سردبیر سوژه نیز پرسیدیم، وی گفت: پیشنهاد ما این است که در تمام حوزه های کنکور، دستگاه جمر و گیت بازرسی نصب شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر کانال ها و گروه های مجازی برای فروش سوالات کنکور ایجاد شده که علاوه بر دریافت پول های کلان برای فروش سوالات، وسایل و ابزار تقلب را هم می فروشند، ما به عنوان داوطلبان واقعی کنکور که برای درس خواندن و رقابت در آزمون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برنامه ریزی مسوولان برای اجرای درخواست داوطلبان کنکور

فارس من| برنامه ریزی مسوولان برای اجرای درخواست داوطلبان کنکور